29 Mart 2016 Salı

BEN KEYFİM VE KAHYASI :)

İki gün önce izlediğim bir video hayata bakış açımı değiştirdi,
video şu şekildeydi.

DOKSAN YAŞINIZDA ÖLDÜNÜZ, TEKRAR DÜNYAYA GELSEYDİNİZ NE YAPARDINIZ!

Bu video bana lise okurken arkadaşlarım ile ölmeden önce yapmamız gerekenler listesini hatırlattı, bayağı dalgasını geçmiştik kendi aramızda.

Bugün bu yazıyı CANIM NE İSTERSE ONU YAPACAĞIM gününden yazıyorum.

Çok güzel bir salı sabahına uyandım, 
Bu sabah makyajımı çok alakasız yaptım.
Kıyafetimi sanki yazın ortasındaymışım gibi giyindim, bayağı üşüdüm.
Saçımı yapmadım, 
Oje sürmedim, beğenmediğim tırnaklarımı da kapatmadım.
Güzel bir kahvaltı yaptım.
İşe yürüyerek geldim, koşmamak için zor tuttum.
Boynuma çiçekli bir şal bağladım.
İŞE GELDİM VE İŞTEN AYRILDIM,ŞAŞIRDILAR.
Çaycı abla gebertirim seni dedi, şaka yaptım sandı YAPMADIM!


Abarttım farkındayım, ama daha özgür hissediyorum :) bağırasım var deli gibi.
İş verenim düzenimi değiştirmemi istedi değiştirmedim,
İstediklerimi yapacağım ben, bu hayat benim :))
PİŞMAN OLMAYACAĞIM.

Hayal kuracağım ben, çok hayal kuracağım düşeceğim belki olsun, düşe kalka öğrenirim.
20li Yaşlarında bir kızım ben, yıllar sonra bu yazıyı okur gülerim.
Büyüklerim de okurken güler, hayat bu değil der, kızar. Biliyorum farkındayım büyüklerim.

Halam okuyor olacak mesela (en sıkı takipcim), babam gibi disiplin sever saçmalama Dilara diye arayacak beni, şuan çok mutluyum halacım :)

Ben bugün çok şanslı hissediyorum kendimi,Bugünü son günümmüş gibi yaşayacağım.


Okuduğum bir makale yazarının İlk önce, hayat kabını öyle sıkı kapatmalıyım ki, tek bir damlası bile kumlara akmasın. Bir anını bile dünün talihsizliklerine, yenilgilerine, dünün ıstıraplarına yakınmakla harcamamalıyım; niçin iyiyi kötüye feda edeyim ki? sözü çok dikkatimi çekti

Bugünü harcarsam, hayatımın son sayfasını da yok etmiş olurum. O nedenle, bugünün her anını bağrıma basıyorum, çünkü bir daha geri gelmeyecek. Yarın çekilmek üzere bugün bankaya yatırılamam.

Gelecek günleri para ile satın alamam ki onları muhteşem yapacağım.
Belki bugün sevdiğimi sevdiklerime anlatmak için, iyi bir insan olduğumu göstermek için  son gündür.
Yolda yürürken gülümsedim sağıma soluma, iyi bir insanım ben mutlu ettim bugün insanları bende mutlu oldum.
 İşe geldim ve ilk günümmüş gibi çalışıyorum işim olmayan şeyleri yapıyorum çünkü burada son günüm, buradan sonra spora gideceğim hiç yapmadığım kadar spor yapacağım, eve gidip birde ders çalışacağım. 
Son damlasına kadar gideceğim bugün, 
Son günümü en iyi günüm yapacağım, her dakikasını dolu geçireceğim, yarın uyandığımda bir gün daha başlıyorsa benim için bunun için de şükredeceğim.

Yani demem o ki yaşayın, yaşayalım, çalışalım, okuyalım, gezelim, hep daha çok öğrenip hep daha çok hayal kuralım.
Olsun veya olmasın biz mutlu olduğumuz şeyleri yapalım.

Şimdi dahada özgür hissediyorummmm :)

Hazır sorumluluk binmemişken omuzlarıma yapmak istediğim bir kaç şey daha var onları yapacağım, farklı bir dil öğrenmeye yoğunlaşacağım, hobim olan şeylerden birini seçip kursuna gideceğim, sporu yapmayı kafama takacağım, tam bugün 340 gündür beklediğim insana zaman ayıracağım, çok zaman ayıracağım :)


Hayat güzel kuşlar uçuyor :)
20li yaşlarda ve aşıksanız daha da güzel :) 






Bugünde söyleyeceklerimin sonuna geldim
Hoş ve hoşçakalın :)
























4 yorum:

  1. Sen müthiş biseysin öyle ya pamuklara sarmak lazim seniii 😇😍😙

    YanıtlaSil
  2. Sen müthiş biseysin öyle ya pamuklara sarmak lazim seniii 😇😍😙

    YanıtlaSil
  3. Yaaa... sen birtanemsin :) teşekkür ederim aşkım benimm

    YanıtlaSil