1 Mart 2016 Salı

Şubat Ayı Favorileri ♥

Herkese yeniden Merhaba :)

Sonunda herkesin en çok beğenerek okuduğu ve benimde içlerinde olduğum Şubat Ayı Favorileri ile karşınızdayım.

Bu ayın bitişi benim mutluluğuma mutluluk katıyor... Hem kışı bitiriyoruz, hem hayatımdaki en önemli kişinin doğum günü geliyor, hem ben iple Nisan ayını çekiyorum ve böyle bir ay daha bitince çok mutlu oluyorum :)

Benim için güzel geçen bir aydı şimdi Favorilere geçelim


Keyifli okumalar :)



Önce makyaj ürünlerinden başlamak istiyorum :)

Numarası: 48

Bu ay bende sık sık gördüğünüz bu Rimel London markasının Kate serisine ait.




Mor ve bordo karışımı harika renk Şubat ayına uygunluğu ile elimden düşmedi. Alışveriş yazımda bahsetmiştim okumadıysanız buraya tıklayarak okuyabilirsiniz :)




Bazılarımız allıksız asla der ama ben bronzer olmadan asla diyenlerdenim :)


Favorim olduğu nasıl oyduğumdan belli :) Eseence'nin bu bronzer'i bayağıdır elimde olan bir ürün, ama en çok bu ay kullandım ve bir kere daha sevdim kalıcılığı olsun içindeki ufak ışıltıları olsun gerçekten çok güzel :) 

Daha detaylı merak edenler olursa mesaj olarak sorabilirsiniz :)




İnstagram hesabımda da paylaştığım bir diğer ürün ise; 


H&M ojesi :) bir tırnağı simli oje sürmek başka güzelleştiriyor :) Biraz zor kuruyor ama görünüşü yetiyor :)




Şubat ayının favori kitabı ise bir çok kişinin olduğu gibi benim de '' SADE ''



Çıktığı günden itibaren ortalığı ciddi sallamıştı hatta bir çok kişinin hayata bakışını değiştirip sadeliğe geçişini sağlamıştı. Bende yakından takip ettim okudum beğendim ve kitaplığıma kaldırdım bile :)





Bu ay Zara da deli bir indirim vardı;


Bu cici parfüm de benimle eve geldi. Fiyatı çok uygundu 19.90 yanlış hatırlamıyorsam. Kokusunu çok beğendim geçen hafta gittiğimde hala indirimdeydi. Kalıcılığı çok yok ama fiyatına göre çok normal. Çantamdan çıkarmadığım bir diğer ürün ise bu oldu.




Bu ay ki cilt ürünüm ise; NIVEA AQUA SENSATION



Aqua Sensation Temizleme Jeli, Hydra IQ ve Salatalık özü içeren formülü ile en iyi temizleme etkisini sağlar yazıyor arkasında. Katılıyorum ben makyajımı silerek rahatlayamıyorum illa yıkamam gerekiyor. Bu jel dekolte ve boyun kısmında rahatlıkla kullanılabiliyor.



Şubat ayında aldığım ve en beğenerek kullandığım aksesuarım ise ;



Bershka'nın o harika kolyelerinden Hepimiz bu yıl böyle kolyeleri çok severek kullandık biliyorum :) Benimde en sevdiğim bu oldu..

Fiyatı :20 TL gibi bir şeydi :)




Gelelim en beğendiğim kısma :)


Bende ponpon modasına uyanlardanım :)
Bu yıl bu tarz tüylü ponponlar benimde en beğendiğim detaylar, tanıyanlar bilir pek bir severim böyle süslü şeyleri :)
Ben '' her şey sizin olsun ama tüm çantalar benim '' sloganı ile mağaza mağaza gezen biriyim :) En yakınım bunu en iyi bilen kişidir :)
Bu güzelliği Stradivarius'tan aldım Çantalarını en çok beğendiğim mağaza :)

Fiyatı ise şaşırtıcı bir şekilde hemde indirimsiz hali ile 70 TL




Ailemi en çok şaşırtan şeye geliyorum :)



''Saleeeppp'' Şu hayatta haz etmediğim iki şey var 
1  sütlü tatlı veya süt ağırlıklı şeyler
2. Tarçın

Bu ay ne olduğunu bilmediğim bir şekilde tarçınlı bir şekilde içtim ve mest oldum. 
Yıllardır diretiyordum pişman bile oldum :) Kalorisi çok ama o bile sorun değil desem yeri, bu ay dolabımdan eksik olmadı. Artık benimde kış denince aklıma Salep gelecek :)



Ve en çok dinlediğim dilimden düşmeyen Favori müziklerimle bitiriyorum, size de tavsiye ediyorum eminim beğeneceksiniz :)





Benim ilk yazdığım ve keyif aldığım Favoriler yazım bu kadardı
Umarım sizlerde sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Sağ üst taraftan takip edebilirsiniz..
Sizlerde favorilerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

Keyifli haftalar dilerim

Hoş ve Hoşça Kalın :) 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder