7 Mart 2016 Pazartesi

Loreal Glam Bronze Duo Pudra - 102 Brunette Harmony

Herkese selamlaarr :)

Bunu daha öncede söylemiştim bazıları için allık vazgeçilmezdir, fakat benim için bronzer bir vazgeçilmez :) 
Her makyajım da mutlaka kullanırım.
Bugün sizlere hem bronzer hem aydınlatıcı olarak kullanılan bu pudradan bahsedeceğim.

Hemen başlayalım

Keyifli okumalar :)





''Bronzer tamamen mat''
 Hepimizin ilk aradığı cümle bu biliyorum o yüzden aralara sıkıştırmıyorum önce onu söylemiş olayım :)
Çünkü benimde almamın en büyük sebebi bu.





İçinde hafiften bir turunculuk var ama belli belirsiz.
Kolayca dağıtılabilen yumuşacık bir yapısı var.
Biraz tozutuyor onun dışında bir problemi yok.
Kalıcılığı bende beş altı saat sürdü, gün içinde makyaj tazelemek falan hoşuma gitmeyen şeyler benim. 
O yüzden kalıcılığının iyi olması beni mutlu etti.
Benim cildim çok hassas ve güneş lekeleri oluyor zaman zaman herhangi bir bronzer uyguladığımda leke olan yerler bir kaç saat sonra dökülme yapıp beyaz kalıyordu ve artık hoşuma gitmemeye başladığı için yeni bir ürün arayışındaydım. 
Bunda öyle bir şeyle karşılaşmadım sürdüğüm gibi kalıyor. 
Bunun için ayrıca mutluyum :) 
Ve ben bunu göz kapaklarıma far olarak da uyguluyorum yanaklarımla güzel bir uyum içinde oluyor :)

Renkleri bu şekilde
Aydınlatıcı kısmının yapısı yumuşacık ve kremsi.
İncecik simler var gibi ama kendini pek belli etmiyor, çok güzel bir aydınlatıcı diyemem ama ışıltı katıyor.
Kalıcılığı da bronzer kısmı ile kıyaslanınca onun kadar  iyi değil, yani sınıfta kaldı demek acımasızca olur gönül rahatlığı ile kullanılabilir fakat tazelemek gerekir diyebilirim.



Ambalajına gelecek olursak iki bölmeli, üst tarafında pudrası varken alt tarafında ayna ve fırçası bulunuyor.


Fırçayı kullanışlı buldum, bence kontür için uygun başka ürünlerdeki gibi kullanışsız değil.  Kulandım bir kaç defa memnun kaldım :)

Bronzer pudranın, İndirimsiz fiyatı 62 TL
İndirimli ve benim aldığım fiyat 30 TL yalnız biraz daha uygun fiyata bulanlar var.

Bu gün de söyleyeceklerimin sonuna geldim...
Ben yazarken keyif aldım umarım sizde okurken keyif almışsınızdır 
ve
faydalı bir yazı olmuştur.

Sizlerde benimle fikirlerinizi paylaşabilir,sağ üst kısımdan takipte kalabilirsiniz..

Hoş ve hoşça kalın :)

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder