24 Mart 2016 Perşembe

L’Oréal Color Riche Lipsticks 430

Merhabalar :)

Bugün yine bir ürün yine bir hikaye :)

Bir kaç ay önce akşamları dışarı çıkarken kullanabileceğim mürdüm bordo tonlarında ruj arayışındayken Gratis'e gittim, çalışan bayan o kadar ısrarcı bir şekilde istediğim ruja taktı ki belki 10 tane ruj rengine baktık ben tamam işte sonra gelirim falan dedikçe inat etti ve en sonunda bulduk ben zaten bu ruju görünce rengine vuruldum tamam dedim bu :)





Bu ürün sadece bu renk değil, her renginin muhteşem olduğu bir koleksiyon. 
Ben yağ gibi olan ruj yapılarını sevmiyorum. 
Bu ruj hem nemlendiriyor hemde kurutmuyor çok değişik ama gerçekten öyle.
Kremsi yapısı ile dudağa rahatça sürülebilmesi benim en çok sevdiğim özelliği oldu.




 Çok güzel bir yapısı var dudakta fazla durmuyor.
Koyu rujla bir anda renk verir ya bu rujda siz ne kadar üstünden geçerseniz o kadar renk veriyor, yani peçete ile almanıza gerek kalmıyor.
Bu yıl mat rujlar çok modaydı bende çok kullandım ama çok kuruttukları bir gerçekti bu ürün şaşırtıcı bir şekilde mat duruyor fakat kurutmuyor.




Kalıcılığı da gerçekten iyi yani gün içinde azalıyor tabi ama asla yok olmuyor.



Duruşu bu şekilde.


İndirimsiz fiyatı: 24.90
İndirimde daha uygun fiyatlara bulmak mümkün


Bu gün de söyleyeceklerimin sonuna geldim...
Ben yazarken keyif aldım umarım sizde okurken keyif almışsınızdır 
ve
faydalı bir yazı olmuştur.

Sizlerde benimle fikirlerinizi paylaşabilir,sağ üst kısımdan takipte kalabilirsiniz..


Hoş ve hoşça kalın :) 



1 yorum:

  1. Slot Games Archives - DrmCD
    Slot games - Enjoy our amazing collection of slot 충청남도 출장안마 games including SlotsMillion, Jungle Gorilla, Rainbow Riches, Jungle Diamonds, Do I have a 시흥 출장안마 Jackpot Bonus?How can I 춘천 출장샵 win real money 과천 출장샵 on slot 전라북도 출장샵 games?

    YanıtlaSil