5 Mart 2016 Cumartesi

Nivea Aqua Sensation Temizleme Jeli

Herkese merhaba :)

Bugün sizler için uzun zamandır kullandığım Aqua Sensation Temizleme Jelini
 anlatmak istiyorum şu suralar cilt ürünlerine bayağı takmış durumdayım. Hazır 8 Mart Kadınlar gününe özel Gratis indirime girmiş sizler için faydası olabileceğini düşündüğüm bir yazı olsun istedim.

O zaman başlayalım 

Keyifli okumalar :)




"Aqua Sensation Temizleme Jeli, Hydra IQ ve Salatalık özü içeren formülü ile en iyi temizleme etkisini sağlar." diye açıklaması var arkasında. 
Gerçekten temizlikten sonra iyi bir his veriyor.
Ben ne kadar iyi temizlense de, krem veya pamukla temizlediğim hiç bir şeyde içimi rahatlatamıyorum.

O yüzden bununla istediğim gibi ovalayarak yıkamak mutluluk veriyor :)

Cildime güzel bir şekilde temiz ve ferah bir his veriyor. Duruladıktan sonra ise pamuk gibi yapıyor . 
Dairesel bir şekilde ıslak cilde  uygulanıyor, dekolte ve boyun kısmına da çok rahatlıkla kullanılıyor.
 Cildi dolgunlaştırıyor, şimdi dolgunlaştırmak ne yahuu dediniz dimi... bende kullandıkca anladım ki nemlendiriyor gözenekleri açıyor kadifemsi bir bitiş sağlıyor.


Ambalajı çok hoşuma gitti. Şeffaf olmasına rağmen hem kaliteli hemde sağlam.
Ayrıca kapağı çok pratik.




İçinde bulundurduğu ufak tanecikler patlayarak yayılıyor ve cildi hiç bir şekilde çizmiyor, tahriş etmiyor. 
Karma ve yağlı ciltlerin çok seveceğine eminim çünkü benim cildim çok kuru temizledikten sonra biraz geriyor ama gereksiz bir gerginlik değil. 
Ardından yüzüme güzel bir nemlendirici uyguluyorum ve cildim pırıl pırıl :)
Fiyatı : 16 veya 19 TL arasında :)

Böyle bir arayış içinde olan arkadaşlarımın bakmasını tavsiye ederim.
Sizde benimle düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Umarım beğenmişsinizdir.
Hoş ve Hoş çakalın :)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder