9 Mart 2016 Çarşamba

Wet'n Wild - Bare it All Ruj

Merhabalarrr :)

Güneşin yüzünü yeni yeni gösterdiği ve artık ısıtmaya başladığı bu günlerde keyifler nasıl..

Ben bu aralar hiç olmadığım kadar keyifli ve mutluyum :)

Bugün sizlerle son zamanlarda bayıla bayıla kullandığım, her sabah elimin gittiği yeni favori rujumdan bahsetmek istiyorum.
Uygun fiyatlı olup güzel olan ürünleri burada paylaşmayı daha çok seviyorum o zaman herkese hitap ettiğini biliyorum, mutluyum :)

O zaman konuya geçelim

Keyifli okumalar;



Wet'n Wild rujları ne kadar sevilse de ambalajının kalitesiz olmasından herkes yakınıyor biliyorum bende öyle. Ambalajı plastik ve şeffaf rastgele yanına alıp çıkabilecek bir ambalaja sahip değil ve çok kirletiyor. Benim için kötü olan tek özelliği de bu.








Renk olarak kahve-turuncu alt tonlu bir nude, görünüşü nasılsa aynı rengi veriyor dudaklarınıza. 
Çok opak ve mat bitişe sahip.
Bazı rujları odunsu bir yapıya sahip oluyor fakat bu o kadar kremsi kiiii....
Sürümü bu sebepten  çok kolay.
Çizgilere dolma yapıyor evet ama uygulamadan önce dudaklarımızı nemlendirip onunda önüne geçebiliyoruz :)
Mat olduğu için kalıcılığı da umduğumdan iyi çıktı.





Bare İt All, Mac Kinda Sexy ruja Muadil olarak gösteriliyor.



Rujun swatchlanmış hali de böyle.
Koyu bir göz makyajı ile çok güzel olacağını düşünüyorum ayrıca makyajsız bile sürüldüğünde soluk göstermiyor.






Kış ayını yeni yeni arkamızda bırakıyoruz, aylardır kırmızılar bordolar toprak renklerini çok çok sık gördük kullandık. 
Ee.. bahar geldiğine göre nude rujlar çekmecede ki yerlerini alsın bence :)


Wet'n Wid rujları Gratis mağazalarından bulabilirsiniz. 

Fiyatı: 10 TL
(İndirimle 5 TL'ye kadar düştüğünü duydum fakat denk gelmedim )

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder