22 Mart 2016 Salı

Essence I Love Extreme Volume Mascara

Herkese merhabalarr 
Bu defa meraktan alınmış bir ürün ile karşınızdayım :)
Essence I Love Extreme Volume Mascara çoğunuz duymuşsunuzdur eminim ki benimde bir çok yerden aşinalığım var, alıp denemek istedim o zaman başlayalım

Keyifli okumalar,

Öncelikle bu maskaranın birde pembe ve mavi ambalajlı olanı var, ben pembeyi almak için gitmiştim üçünü yan yana görünce gözümü kapatıp seçtim bu çıktı :)



İlk söyleyeceğim şey uzunca bir fırçasının olduğu, ben bu kadar uzun fırçaları sevmiyorum kullanımı zor oluyor göz kapağına bulaşmaya yatkın oluyorlar.




Onun dışında ürün fiyatına göre başarılı bence, 2 kat sürünce yeterli oluyor fakat fazla fazla sürülünce topaklanma yapıyor.
Diğer rimellerini de almayı düşünüyorum o zaman onlar hakkında da yazarım.

Kıvamı sıvı değil ama kuruda denilmez gün içinde pul pul olmuyor dökülme yapmıyor benim en sevdiğim özelliği çok rahat temizleniyor.




Günlük hayatımda rahatlıkla kullanabiliyorum.

2 Kat uygulanmış hali ise bu şekilde


Göz altıma bulaştırdım sürerken fakat temizlemedim görmeniz açısından yani biraz özen istiyor :)



Fiyatı : 11 TL



Bugünde söyleyeceklerimin sonuna geldim
Umarım fikir olmuştur.
Hoş ve Hoşça kalın 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder