17 Mart 2016 Perşembe

Loreal True Match Fondöten

Merhabalarrr..

Bugün sizlerle uzun zamandır kullandığım ve çok beğendiğim Loreal True Match Fondöten incelemesi yapıyor olacağım.

Keyifli okumalar.

Fondöten alacağım zaman ben önce ne istediğimi belirliyorum kafamda
Şöyle bir liste yapalım,
Bir fondöten düşünün ki

  • Böyle yüzümüzü ışıl ışıl yapsın
  • Pürüzsüz  sağlıklı  ve canlı göstersin
  • Olsun ama yok gibi dursun
  • Fotoğraflarda güzel göstersin
  • Kabuklanma dökülme ve sivilce yapmasın

Buraya ben fondöten alırken dikkat ettiğim unsurları sıraladım. Zannedersem hepimiz aynı şeyleri istiyoruz,  

True Match bunların hepsini sağlıyor. 
Cilde o kadar güzel oturuyor ki ayırt edilmiyor desem yeri, zaten ürün ten renginize çok güzel uyum sağlıyor. En güzel özelliği de bu bence yani boyun bölgesi ile farklı renk durmuyor.




Ürün çok sıvı bu yüzden çok güzel yayılıyor.
Fondöteni uygulamadan önce nemlendiriciyi sürüyorum cildim çok kuru o yüzden iyice emmesini bekliyorum sonra fondöteni uyguluyorum.Sürdükten bir kaç dakika sonra cildinizle tamamen oturuyor.




Duruşu ise bu şekilde :)




İçinde ışıltılar var ama yüzünüzde belli olmuyor sadece çok güzel bir ışıltı veriyor.
Benim sorunlu bir cildim yok  bu yüzden pürüzsüz duruyor.




Bendeki rengi: 4.D/4.W NATUREL DORE





 Mat ve pudralanmış bir görünüm veriyor.
Bende gün boyu parlama yapmadı.
Kalıcılığı da gayet iyi. Ayrıca bir kapatıcı uygulamama gerek kalmıyor. Cildimin rengini çok güzel eşitliyor.




Pompalı olması en güzel özelliği, 3 aydır elimde ve hala bitmedi.
Bir çok kişiden duyduğum True Match'ı çok yazan oldu çok paylaşan oldu da karalayan hiç olmadı, kendi cilt renginizi bulduğunuzda çok seveceğinize eminim :)

Fiyatını net hatırlamıyorum ama 60 TL gibiydi.
İndirimden almanızı tavsiye ederim gratis ve watsonsta bulabilirsiniz. 


Bu gün de söyleyeceklerimin sonuna geldim...
Ben yazarken keyif aldım umarım sizde okurken keyif almışsınızdır 
ve
faydalı bir yazı olmuştur.

Sizlerde benimle fikirlerinizi paylaşabilir,sağ üst kısımdan takipte kalabilirsiniz..


Hoş ve hoşça kalın :)






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder